Toto je můj jubilejní 100. blog za dva a půl měsíce. Bude o ničem.

14. 12. 2014 9:21:00
První blog jsem napsal poměrně nedávno: 27. září 2014. Pamatovat si toto datum ani sčítat svoje blogy nemusím. Stačí mi, abych se podíval do rubriky "Statistika", která je přístupná každému blogerovi. Mohl bych spočítat, kolik blogů to dělalo průměrně za měsíc. Nebo za den.

Mohl bych dokonce odhadnout, kolik to asi bude dělat blogů za celý rok, pokud si zachovám dosavadní frekvenci. Nebo kolik by to dělalo, pokud bych přidal v píli. Nebo pokud bych naopak zlenivěl. Dnes si ale dopřeji luxus a nebudu při psaní blogu moc přemýšlet.

Bylo by to lákavé, dát si při této příležitosti uvědomělý blogerský závazek a vyzvat i ostatní, abychom usilovnějším blogováním přispěli k vybudování vyspělé blogosféry. Ale pak by to už nebylo o ničem.

Nebudu ani hledat žádné argumenty na podporu svého názoru. Tím spíše, že v dnešním blogu nebude žádný můj názor. Alespoň ne politický. I když... politika je prý všechno, aspoň se prý všechno dá politicky zneužít.

Nebudu ani hledat vhodnou malou fotku do perexu. Ostatně k blogu o ničem se ideálně hodí fotka ničeho nebo ještě lépe žádná fotka.

Jeden můj věrný čtenář mi bude ale asi opět oponovat: dosud pokaždé jsem psal hloupě o hloupostech, takže o ničem.

Z hlediska formální logiky nemá pravdu. Ale nemám úplnou pravdu ani já - ani tento blog totiž není úplně o ničem. Blog absolutně o ničem by měl mít 0 vět, 0 slov a 0 písmen. Takový blog bych ale těžko mohl uplacírovat a Vy byste si ho ani nemohli přečíst. Takže jsem se snažil splnit zadaný úkol v rámci paradoxu reálných možností, a proto už ani o písmeno navíc.

Autor: František Pillmann | neděle 14.12.2014 9:21 | karma článku: 7.52 | přečteno: 240x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Sport

Petr Těthal

Pavel Kousal – skrytý „poklad“, zatím jen v ELH?

Sparta letos naplňuje očekávání a její hráči taktéž. Mě asi nejvíc překvapil Pavel Kousal. A to svojí komplexností a vlivem na hru.

27.3.2024 v 14:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 49 | Diskuse

Petr Těthal

MS v ledním hokeji divize IIIA

V Kyrgyzstánu se konalo MS jedné z nižších divizí (divize IIIA), pojďme se na tento turnaj podívat malinko blíž.

19.3.2024 v 14:44 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 199 | Diskuse

Petr Mašín

Iron Dad – První nádech svobody

První kapitola mé cesty na dlouhý triatlonový závod, Iron Man. O mém bezstarostném dětství a prvním horském kole, díky kterému jsem pochopil, že v životě budu chtít dál a výš.

16.3.2024 v 15:29 | Karma článku: 10.38 | Přečteno: 136 | Diskuse

Milan Macho

Fotbalové nůžky se rozevírají

Budíček! Probuďme se ze snu, že se úroveň české fotbalové ligy nějak výrazně zvedla. Fakta z Evropské ligy: Liverpool – Sparta 11:2, AC Milán – Slavia 7:3. Smutný rezultát měření sil zástupců české ligy s anglickými a italskými.

15.3.2024 v 19:22 | Karma článku: 14.22 | Přečteno: 330 | Diskuse

Petr Těthal

Play-off, baráž, systém prolínání soutěží… Co je nejvíce fér?

V ELH započaly vyřazovací boje. A jako každý rok zároveň s nimi začala debata o tom, kolik týmů by mělo postoupit do play-off a samozřejmě se stočí i řeč na baráž. 100 lidí = 100 názorů. Tady je ten můj.

15.3.2024 v 13:35 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 142 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1409

Jsem lékař, mj. jsem byl námořní lékař zaoceánské plavby. Další, ještě dobrodružnější kapitolou mého života bylo, když jsem byl poslanec a předseda sociálního výboru Federálního shromáždění. ****************************************************************** Můj e-mail a poznámka k diskusím: kdo mi chce poslat důležitý vzkaz, ať použije moji mailovou adresu "Pillmann(zavináč)post(tečka)cz". Diskusi sice neotevírám obvyklým způsobem, ale otvírám ji formou dodatků pod text blogu, protože nemám dost času na její nepřetržité sledování, abych mohl reagovat včas pokaždé, když by bylo třeba. A protože nemám možnost zablokovat v tradiční diskusi reklamu na produkty, které se mi příčí. Kdo má jiný názor, ať napíše polemiku na vlastní blog a pošle mi vzkaz na uvedený e-mail, abych mohl napsat protiargumenty. Komu to nestačí a trvá na tom, že jeho názor musí být zveřejněn u mého textu, nechť toto přání uvede v mailu. Slibuji, že jeho argumenty do třech dní zveřejním v dodatku mého blogu, i s jeho jménem a pak s mými protiargumenty. Musí ale splnit dvě podmínky: uvést své pravé, nikoliv smyšlené jméno (dodatek: upřesňuji - postačí, když se nebude vydávat za jinou osobu, takže zveřejním i názor anonyma), a být věcný. (Že musí dodržovat zákony ČR se rozumí samo sebou, ale chcete-li, je to moje třetí podmínka.) Případně (ale za stejných podmínek) mohu jeho názor uvést na začátek svého nového blogu. Dodatek: V opodstatněných případech prominu i splnění podmínky věcnosti, každopádně zveřejním věcnou část. Další podrobnosti viz můj blog "O blokování blogové diskuse" z 22.11.2014. ****************************************************************** Vzkazy: poslal jsem vzkaz těmto blogerům iDnes.cz, kteří v profilu nemají e-mail ani kontaktní formulář, ale asi nečtou vzkazy od blogerů pro blogery, protože neodpovídají. Snad si toho všimne někdo, kdo je zná a upozorní je: T. Vodvářka, P. Závladský, P. Nešpor, J. Herda, Igor Indruch, Andrej Ruščák. (Stav k 28.12.2014)

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...